viernes, 2 de octubre de 2009

Entre Friedrich e mais Sorolla


Esa é, para min, a escolla deste ano. Mediterráneo ou atlántico (europeo). E recoñezo que a escolla é difícil:
- Odessa (vale si, o Mar Negro non é estrictamente mediterráneo, pero así me queda máis bonito) é unha cidade que atrae (penso que ata a botei eu tamén)...
-Exipto é un sitio ao que hai que ir (fíxenme arqueólogo porque de pequeno toleei co mundo exipcio?)...
- Ibiza e Formentera, un destino seguro (e moi atraínte arqueoloxicamente...)
- Chipre sería o meu favorito, posiblemente polo exotismo, algo diferente...

Pero a verdade, aínda que recoñezo que me gusta Sorolla, son máis do frío e das paisaxes xeladas, e dos cuadros de Friedrich. Así que a escolla foi moi doada, xa que non me apetece facerme a viaxe a min mesmo, e ademais, no destino que elixo case non hai arqueoloxía (ou polo menos, non prehistórica), así que Mariajo non pode rosmar porque a vaia a arrastrar por toda canta pedra hai no país...

Así que o gañador deste ano vaise (iso espero) para ISLANDIA!

5 comentarios:

Mediopelo dijo...

Iupiii!!! Eu tamén quero ir! E seguro que outras catorce ou quince persoas tamén!

Parauneros dijo...

...bbrrrrrrrrr!!!!! Qué fresquete!! Lo pensaste??

Fdo:Un amigo preocupado.

Javier dijo...

Todos para Islandia, todos para Islandia, tú lo puedes conseguir...

Yo pongo la banda sonora en el siguiente post.

Crisipo dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Crisipo dijo...

Vds saberan o que fan visitando paises extranos nos que pode pasar calquera cousa chunga:


http://contraperiodismodotormatriss.nireblog.com/post/2009/08/03/genocidio-masivo-en-islandia-sus-habitantes-son-esclavos-y-sirven-de-alimento-a-los-gnomos-a-los-que-adoran