miércoles, 18 de octubre de 2006

Chao amigos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Queridos amigos me despido de vosotros hasta el 2007. Os voy a echar mucho de menos pero tendréis noticias mías todo el tiempo así que no lloréis por mi que volveré con los reyes magos cargada de regalitos. Me da mucha pena perderme la estupenda cena de fin de año....y cineuropa.
maria.

Adiós
¡Adiós!, montes e prados, igrexas e campanas,
¡adiós!, Sar e Sarela, cubertos de enramada,
¡adiós!, Vidán alegre, muiños e hondanadas,
Conxo, o do craustro triste i as soedades prácidas,
San Lourenzo, o escondido, cal un niño antre as ramas,
Belvís, para min sempre o das fondas lembranzas,
Santo Domingo, en onde canto eu quixen descansa,
vidas da miña vida, anacos das entrañas.
E vós tamén, sombrisas paredes solitarias
que me viches chorare soia e desventurada.
¡Adiós!, sombras queridas; ¡Adiós!, sombras odiadas;
...............outra vez os vaivéns da fertuna
...............para lonxe me arrastran.

Cando volver, se volvo, todo estará onde estaba;
os mesmos montes negros i as mesmas alboradas,
do Sar e do Sarela, mirándose nas auguas;
os mesmos verdes campos, e as mesmas torres pardas,
da catedral severa, ollando as lontananzas;
mais os que agora deixo, tal coma a fonte mansa,
ou no verdor da vida, sin tempestás nin bágoas,
¡c´nto, cando eu tornare, vítimas da mudanza,
terán depresa andando na senda da disgracia!
...............i eu... mais eu, ¡nada temo no mundo,
...............que a morte me tarda!

1 comentario:

Mediopelo dijo...

Aquí te echaremos mucho de menos, pero esperaremos tus Crónicas Americanas como un rayo de sol en la longa noite de pedra.